Een nieuw begin

Fotografie is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een serieuze hobby. Het doet me plezier om het leven aan Justo Mwale University in beeld te brengen, en ik geniet vooral ook van de prachtige natuur in Zambia en omringende landen. Van de grote en bekende safaridieren zoals leeuwen, olifanten en giraffes, maar ook van wat er rondvliegt en kruipt als ik de tuin instap. Deze liefde voor natuur, mensen en het leven in zuidelijk Afrika wil ik graag delen. Daarom ben ik begonnen met een nieuw blog en een nieuwe Facebook-pagina gewijd aan fotografie. Wilt u meegenieten van de schoonheid van Zambia? Volg dan Photography by Johanneke op Facebook of Awesome wonder op WordPress. Hier alvast een voorproefje:

 

One thought on “Een nieuw begin

Geef een reactie

